دانلود آهنگ جدید امید نصیری به نام :عشق واقعی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا امید نصیری به نام: عشق واقعی

( ترانه : پژواک انتظاری / آهنگ و تنظیم: معین رهبر )

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی امید نصیری به نام :عشق واقعی

 

 

 

دانلود آهنگ جدید امید نصیری به نام عشق واقعی


           دانلود اهنگ با کیفیت 128

 

            

 

          متن آهنگ امید نصیری به نام عشق واقعی

 

      از وقتی که چشمام رو چشمات وا شد همه چی تو دنیا واسه من زیبا شد


        از وقتی فهمیدم من رو دوسم داری همه احساست رو پای من میذاری


      عاشقت شدمو به چشمات دل بستم عاشقت میمونم پای حرفام هستم


         من با تو آرومم پیش تو میخندم  من دارم هر لحظه به تو دل میبندم


         دنیای من تویی رویای من تویی تو قلبم عشق تو یه عشق واقعی


     تو عشق من شدی یه عشق موندنی باور کردم که تو همیشه با منی

       چی داری توی اون چشمای رویاییت میدونم میمیرم واسه زیباییت


      باور کن حرفامو عشق من بی مرزه دل من تو سینه واسه تو میلرزه


          من غمو میدمو پای تو میمونم من دوست دارمو قدرتو میدونم


                      قلب من هر لحظه واسه تو میکوبه


     دنیای من تویی رویای من تویی تو قلبم عشق تو یه عشق واقعی


   تو عشق من شدی یه عشق موندنی باور کردم که تو همیشه با منی


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، امید نصیری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 خرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ, جدید, و زیبا, امید نصیری, به نام ,عشق واقعی, | 4:8 بعد از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?